Práce na dálku je teď velké téma. O nastavení pravidel flexibility práce, o řízení a kontrole práce na dálku, onboardingu, předávání firemní kultury. Jak to vše nastavit, abychom nezpůsobili chaos a pokles výkonu s expertkou na flexibilní práci Zdenkou Studenou.
Tento díl je velmi aktuální. Během pár týdnů, možná dnů jsme se museli naučit pracovat na dálku, nastavit všechny procesy, komunikační kanály. Zdenka Studená z Flexjobs se flexibilitou práce zabývá už pěkných pár let. A jsem přesvědčený, že vám její tipy a rady z oblasti flexibility práce pomohou.
Flexibilita práce a flexibilní firma není nutně jen o práci na dálku nebo možnosti pracovat z domova (home office). Pod flexibilní prací si představme i flexibilní pracovní dobu, vzdálenou spolupráci nebo flexibilní formu práce. Pravda je, že v Česku se firmy učí flexibilními být a ne každá firma flexibilní být chce.
Důvodem může být i to, že nastavení flexibilní firemní kultury v dané firmě nedává smysl ekonomicky i byznysově. Zavedením flexibility bychom měli dosáhnout vyšší efektivity a produktivity práce. Tedy vzít si home office na to, abychom si zašli k zubaři, není to správné nastavení.
V dílu se dozvíte, jak s flexibilitou pracovat, jak nastavit pravidla, řízení a kontrolu a také to, proč je pro manažery časově náročná. Také to, jak zjistit, zda naši zaměstnanci vůbec flexibilitu ocení a že flexibilita není pro každého.
Flexibilní může být úplně každá firma. Jak? Jak to celé uchopit, abyste nemuseli přemýšlet nad tím, zda vaši zaměstnanci doma pracují? Užijte si díl.
Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.