Všechny epizody podcastu Na vlně podnikání

70: Luděk Pfeifer (M.C. Triton) – O hodnotách úspěšných leaderů

“Manažer není automaticky leader,” vysvětluje v dnešním rozhovoru Na vlně podnikání Luděk Pfeifer z firmy M.C. Triton z a dodává, jaké tři klíčové hodnoty vyznává každý úspěšný leader ve firmě. Luděk Pfeifer také popíše, jak by firma měla fungovat. Je v ní totiž nutné, aby se snoubily strategie, kultura a hodnota leaderů.

67: David Vrba – O životě v korporacích a firemní kultuře

David Vrba toho ví o korporátech snad nejvíce ze všech hostů, co kdy v podcastu Na vlně podnikání byli. Pracoval v Linetu, Zátiší a více než osm let ve 3M. Zde to dotáhl na pozici Managing Director. Dnešní rozhovor s Danem Tržilem ovšem nebude pouze o Davidovi. Uslyšíte mnoho zajímavých informací o fungování ve velkých firmách i o řízení lidí. „Není nic toxičtějšího ve firmě, než situace my a oni,“ říká Vrba a dodává, že když bojují různá oddělení firmy spolu navzájem, nezbývá energie na boj s konkurencí.

66: Petr Heller (Retailys) – O budování e-shopů v zahraničí a expanzi do Asie

Kvalitní správa e-shopu, či prodej přes online tržiště, zabere spoustu času. Díky společnosti Retailys, tedy multikanálovému nástroji pro prodej na internetu, ovšem mohou lidé prodávat své zboží nebo služby v řadě e-shopů po celém světě a vše mít sloučené do jedné databáze objednávek a tržeb. Ředitel a zakladatel Retailys Petr Heller v dnešním podcastu Na vlně podnikání vysvětlí, čemu se konkrétně věnuje, jak se daří jeho pobočkám v Singapuru a Londýně a jaká jsou specifika různých zahraničních trhů.

64: Richard Galovič (Favorit) – O záchraně legendární značky

Richard Galovič vám poví, jak se zachraňuje legendární značka kol. Za samotnou značku Favorit zaplatil pět milionů korun a podle jeho slov, to byla dobrá koupě. Za pravdu mu dává rychle rostoucí byznys a expanze. Galovič v rozhovoru popíše, proč se rozhodl dělat kola na zakázku a nevybral si cestu výrobců, která kola nakupují v Číně a s mikromarží je prodávají.

62: Vít Prokůpek – O vyjednávání v byznysu i v životě

Byznysový vyjednavač Vít Prokůpek má fascinující povolání. Připravuje firmy na důležité akvizice, zastupuje celebrity při jednání, či vede nákupy zajímavých investičních nemovitostí. Rádi byste se naučili něco z technik, které Vít ovládá? Pak přesně pro vás je tu dnešní rozhovor Dana Tržila.

61: Pavel Šíma – Startup není nikdy za vodou

Pavel Šíma je ukázkový případ toho, kdy víra v produkt pomůže překonat i stovky odmítnutých obchodů. Pavel odešel z agentury do startupu Roivenue. Brzy se stal jeho CEO a nyní se věnuje expanzi firmy do Velké Británie.

60: Milan Fiala – Nejlepší čas na expanzi je právě teď

Milan Fiala se k online marketingu ve firmě eVisions dostal vlastně náhodou, neboť jeho hlavní akademickou specializací jsou mezinárodní vztahy. SEO na něj ovšem zapůsobilo natolik, že si tento obor vskutku oblíbil. V současné době se specializuje převážně na německy mluvící trhy, ve firmě eVisions zastává pozici country manažera.