Všechny epizody podcastu Na vlně podnikání

85: Veronika Mahdalová (Pointa) – O tom, jak se v Česku vydává kniha

Veronika Mahdalová je CEO ve start-upu Pointa Publishing, tedy v nakladatelské službě, která na síti propojuje čtenáře, autory i kreativce. Pomáhá tak s tvorbou, vydáním a prodejem knih. V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání probere s Danem Tržilem způsoby, jakými se knihy financují i propagují.

82: Kateřina Borovanská (Freya) – Jak funguje content marketing

V Česku není mnoho větších odborníku na content marketing, než je Kateřina Borovanská. Ta své know-how nabízí v tuzemsku i v Británii, pořádá ceny Fenix Content marketing Awards a o praktické tipy a triky se podělí v dnešním díle podcastu Na vlně podnikání.

80: Matěj Matolín (STRV) – O moderním HR a budování vlastní značky

Matěj Matolín je headhunter. Vede oblíbený web Lovec hlav a šéfuje HR oddělení ve firmě STRV. V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání s Danem Tržilem rozebere důležitost správných HR postupů, popíše, jaké jsou trendy při přijímání zaměstnanců, včetně praktických tipů a poradí, jak si zaměstnance udržet.

79: Martin Mates (Econea) – O podnikání, které má smysl

Martin Mates, jeden ze zakladatelů e-shopu Econea, přijal pozvání na rozhovor do podcastu Na vlně podnikání. Obchod se zaměřuje na potřeby do domácnosti pro lidi, kteří myslí na budoucnost naší planety, snaží se žít více ekologicky a hlavně – začali u sebe. Produkty, které na e-shopu Econea totiž najdete, nejsou na jedno použití.

78: Pavel Bulowski (Meiro) – O budování byznysu v Asii

Pavel Bulowski si vyzkoušel práci ve firmách, které velká spousta Čechů zná. Pracoval ve společnosti Keboola, v Socialbakers a poté byl u založení start-upu Meiro. Pavla Bulowského ovšem nepotkáte v coworkingu v centru Prahy. Žije v Asii, odkud řídí svůj tamní byznys i tým v Česku.

77: Adam Szabó (Driveto) – O hledání nových cest v podnikání

Adam Szabó je CEO start-upu Driveto, tedy agregátoru operativních leasingů. Ve firmě je od začátku roku 2017 a už z kraje mu dal investiční fond Miton prostor prosazovat ve společnosti své nápady. Díky tomu se nyní firmě daří a plánuje expanzi na Slovensko.

76: Lukáš Janoušek (Twisto) – O fintech řešení v Česku, investicích a expanzi

Lukáš Janoušek je v současnosti marketingový ředitel ve fintech start-upu Twisto. Ještě než do firmy přišel, založil virtuálního operátora Gorila mobil, který koupilo O2. Poté stál i u zrodu firmy Epico International, které nyní uspokojuje poptávku po Apple Premium výrobcích. Vydělané peníze ale vložil do Twista, protože věděl, že chce změnit způsob placení na internetu.

75: Aleš Borovan (Borovan.cz) – Textů je spousta, obsahu málo

Internetový deník Borovan.cz je projektem Aleše Borovana. Autor se přes deset let zabývá dnem i nocí českým a zahraničním zábavním průmyslem. Předtím působil řadu let v Hospodářských novinách a ekonomickém deníku E15, kde navíc vedl kulturní rubriku.

70: Luděk Pfeifer (M.C. Triton) – O hodnotách úspěšných leaderů

“Manažer není automaticky leader,” vysvětluje v dnešním rozhovoru Na vlně podnikání Luděk Pfeifer z firmy M.C. Triton z a dodává, jaké tři klíčové hodnoty vyznává každý úspěšný leader ve firmě. Luděk Pfeifer také popíše, jak by firma měla fungovat. Je v ní totiž nutné, aby se snoubily strategie, kultura a hodnota leaderů.