Všechny epizody podcastu Na vlně podnikání

97: David Fojtík (Develor) – Jak se naučit podnikat v korporátu a efektivně školit

97: David Fojtík (Develor) – Jak se naučit podnikat v korporátu a efektivně školit

V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání představí svůj životní příběh managing director firmy Develor David Fojtík. David po škole zamířil do korporátu a nemůže si tuto zkušenost vynachválit. Zároveň je ovšem rád, že společnost Procter & Gamble opustil a začal se věnovat budování a zlepšování soft skills právě pomocí společnosti Develor.
96: Martina Bláhová (MakeITtoday) – Jak naučit děti programovat

96: Martina Bláhová (MakeITtoday) – Jak naučit děti programovat

Martina Bláhová, která přijala pozvání do dnešního dílu podcastu Na vlně podnikání, stojí v čele společnosti MakeITtoday. Firma se zaměřuje na výuku programování pro nejmenší v rámci pravidelných kurzů i příměstských táborů. V rozhovoru s Danem Tržilem dnes představí tipy a triky, díky kterým se jí daří učit malé děti IT dovednosti.
95: Vojtěch Novotný (Flourish Institute) – Jak podnikat a nevyhořet

95: Vojtěch Novotný (Flourish Institute) – Jak podnikat a nevyhořet

Do dnešního dílu podcastu Na vlně podnikání přijal pozvání šéf Flourish Institute Vojtěch Novotný. Vojtěch si po letech úspěšné kariéry ve strojírenském průmyslu prošel syndromem vyhoření a nyní se více než na zisk zaměřuje na pomoc ostatním. Posluchačům podcastu tak předá cenné rady ohledně podnikání, volnočasových aktivit i samotného vyhoření.
94: Hubert Palán (productboard) – Jak porozumět trhu a změnit ho

94: Hubert Palán (productboard) – Jak porozumět trhu a změnit ho

Hostem dnešního dílu podcastu Na vlně podnikání je CEO veleúspěšného českého startupu productboard Hubert Palán. Hubert vytvořil nástroj pro všechny produktové manažery a uspěl s ním až v Silicon Valley. Posluchačům vysvětlí, jak pro svůj výrobek najít zákazníky a jak pro zákazníky najít ten nejlepší výrobek.
93: Jiří Moos (Inspirum Technologies) – Jak se staví e-shop na míru

93: Jiří Moos (Inspirum Technologies) – Jak se staví e-shop na míru

Jiří Moos po studiu ČVUT se svými spolužáky založil společnost Inspirum Technologies, která se zaměřuje na tvorbu e-shopů na míru, a také InspiPay, který se zabývá optimalizací platebních metod. V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání vysvětlí, jak se mu daří lákat nové programátory, jak chytře implementuje požadavky zákazníků do své stálé nabídky a na kolik vlastně nový e-shop vyjde.
92: Lucie Říhová (EY) – Jak na daně pro začínající podnikatele

92: Lucie Říhová (EY) – Jak na daně pro začínající podnikatele

Lucie Říhová se věnuje daním a často pomáhá start-upům vest si své účetnictví správně a podle pravidel. Začínající podnikatelé s tímto totiž mnohdy nemají zkušenosti a na daňový úřad zkouší dávno nefunkční triky. Pokud chcete konkrétní rady a tipy, jak si vést účetnictví a kde se ještě dá ušetřit, přijměte pozvání k poslechu dnešního podcastu.
91: Jan Galgonek – Jak pomocí fůzí rozvíjet svůj byznys

91: Jan Galgonek – Jak pomocí fůzí rozvíjet svůj byznys

Jan Galgonek je managing director digitální agentury Adexpres. Jan firmu začal budovat od nuly, časem spolkl několik menších agentur a poté prodal skupině Dentsu Aegis Network. Dnešní rozhovor tak bude o fúzích, budování agentury i o dalších projektech Honzy Galgonka.
90: Max Vrána (Creative Dock) – O tom, jak se buduje nová firma

90: Max Vrána (Creative Dock) – O tom, jak se buduje nová firma

Max Vrána odešel po 17 letech z Unicorn systems a zamířil do Creative dock jako CEO. V rozhovoru s Danem Tržilem dnes probere, jak se budují firmy a proč je velký zájem i o rebuilding společností. Popíše, jak Creative Dock funguje a prozradí, že Zonky už dávno nejsou jejich jediná chlouba.
89: Tomáš Hülle (ECCE) – Vybudovat si osobní kredit je drahé, i když to lidé nevidí

89: Tomáš Hülle (ECCE) – Vybudovat si osobní kredit je drahé, i když to lidé nevidí

Milovník Číny, cestování a vzdělání. Tomáš Hülle má opravdu mnoho koníčků a jedním z nich bylo i vytvoření European Centre for Career Education (ECCE) a vedení Česko-čínského podnikatelského fóra. Aby toho nebylo málo, Tomáš vystudoval práva a vyzkoušel si i práci novináře. Své začátky a mnoho dalšího popíše v dnešním díle podcastu Na vlně podnikání.
87: Vratislav Zima (Synetech) – O vývoji mobilních aplikací

87: Vratislav Zima (Synetech) – O vývoji mobilních aplikací

Prorazit s mobilní aplikací na trhu není vůbec snadné. Snad nejvíce o tom ví právě host dnešního dílu podcastu Na vlně podnikání Vráťa Zima, který vede firmu Synetech, jež aplikace vyrábí. V rozhovoru s Danem Tržilem probere, kolik vývoj stojí a kolik je za výsledným produktem práce.
86: Dalibor Pulkert (Outboxers) – Jak najít a ověřit smysluplné nápady

86: Dalibor Pulkert (Outboxers) – Jak najít a ověřit smysluplné nápady

Dalibor Pulkert je startovač. Baví ho zjišťovat, jestli má výrobek na trhu své místo a pokud ano, není pro něj problém na klíč vytvořit celou firmu. Ve firme Outboxers, kterou spoluzaložil, využívá znalosti a zkušenosti z firmy Etnetera. A posluchačům nyní poradí, jak si v byznyse mohou vytvořit priority, kterým stojí za to věnovat čas.
85: Veronika Mahdalová (Pointa) – O tom, jak se v Česku vydává kniha

85: Veronika Mahdalová (Pointa) – O tom, jak se v Česku vydává kniha

Veronika Mahdalová je CEO ve start-upu Pointa Publishing, tedy v nakladatelské službě, která na síti propojuje čtenáře, autory i kreativce. Pomáhá tak s tvorbou, vydáním a prodejem knih. V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání probere s Danem Tržilem způsoby, jakými se knihy financují i propagují.
82: Kateřina Borovanská (Freya) – Jak funguje content marketing

82: Kateřina Borovanská (Freya) – Jak funguje content marketing

V Česku není mnoho větších odborníku na content marketing, než je Kateřina Borovanská. Ta své know-how nabízí v tuzemsku i v Británii, pořádá ceny Fenix Content marketing Awards a o praktické tipy a triky se podělí v dnešním díle podcastu Na vlně podnikání.