Přechod do online nakupování s NakupBezpecne.cz a Call to Shop

Přechod do online nakupování s NakupBezpecne.cz a Call to Shop

Tato epizoda je o dvou projektech, které vznikly v rámci rychlé reakce na současnou situaci. Oba projekty se snaží přijít s novými způsoby, jak podpořit obchodníky a snížit riziko nákazy v obchodech. 

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Co si odnesli z těchto projektů do svých mateřských firem?
  • Jak je to s posunem do onlinu u prodejců, kteří s tím nemají zkušenost
  • Jaké je to pracovat s týmem vývojářů, které jste nikdy neviděli

O epizodě

V dnešní epizodě jsou hosty Michaela Jánošková a Vu Minh Hieu (Spoony). Tato epizoda je o dvou projektech, které vznikly v rámci rychlé reakce na současnou situaci. Oba projekty se snaží přijít s novými způsoby, jak podpořit obchodníky a snížit riziko nákazy v obchodech.

Míša Jánošková – nakupbezpečně.cz – Díky tomuto projektu si jakýkoliv maloobchodník může rychle a intuitivně vytvořit eshop. Kdokoliv má možnost se rychle a zdarma přesunout z kamenné prodejny do onlajnu. Celý proces je intuitivní a navržený pro co nejsnazší a nejrychlejí přesun. Celý vývoj navíc probíhal externě, díky dobrovolníkům, kteří chtějí být aktivní ve společenském dění a pomáhat komunitám zasaženým pandemií. Uslyšíte, na jaké problémy nakubezpecne narazil a s jakýma dvěma skupinama uživatelů běžně přicházejí do styku.

Vu Minh Hieu (Spoony) – Calltoshop – umožňuje obchodníkům prodávat skrze videohovor. Zároveň velmi jednoduše obchodník získává vlastní aplikaci s vlastním jménem. Přirozený rozhovor je u některých obchodníků důležitější než u jiných – a u některých je pak naprosto nezbytný.

Nápad se začal realizovat, až když všichni byli na homeofficu, takže ten celý proces byl jiný, ať už testování nebo to, že se museli naučit nové dovednosti, které ne všichni v týmu měli. Calltoshop je nejen pro lidi, kteří potřebují přesunout svůj obchod do onlinu, ale i pro lidi, kteří v onlinu chtějí obohatit zákaznickou zkušenost o osobní element.

V rozhovoru uslyšíte, jak Míša a Spoony vnímají současnou situaci a jak si myslí, že ovlivní budoucnost.

Hodně se mluví o budoucnosti e-commerce a nakupování online. Jaký trend nastiňuje dění kolem současné situace s koronavirem. Ostatně během krize se udály změny, které by normálně trvaly roky. Se svými hosty tak proberu, jaká jsou slabá místa pro lidi, kteří byli vhozeni do online světa obchodu – protože přecijen mít eshop nebo aplikaci nestačí.

Zajímavé odkazy a epizody

Partnerem podcastu jsou

Moneta Money Bank – Protože MONETA Money Bank ví, že se živnostníci při své práci potýkají s řadou oblastí, ve které se úplně nevyznají, chce jim jejich práci usnadnit a pomoci jim. Pořádá proto zdarma řadu školení, které mohou shlédnout online. Do konce února je bez registrace zpřístupněn kurz Základy online marketingu pro OSVČ na www.monetaskoleniprozivnostniky.cz  v záložce online marketing.

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.