66: Petr Heller (Retailys) – O budování e-shopů v zahraničí a expanzi do Asie

66: Petr Heller (Retailys) – O budování e-shopů v zahraničí a expanzi do Asie

Kvalitní správa e-shopu, či prodej přes online tržiště, zabere spoustu času. To se snaží změnit Retailys, multikanálový e-commerce nástroj. Usnadňuje prodávat své zboží v e-shopech a tržištích po celém světe a vše centralizovaně spravovat. Ředitel a zakladatel Retailys Petr Heller v dnešním podcastu Na vlně podnikání vysvětlí, jak vypadá svět mezinárodního e-commerce, jak rozvíjet firmu v Asii a jaká jsou specifika různých zahraničních trhů.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Mít zahraniční e-shop neznamená stávající obchod přeložit do cizího jazyka
  • Jak se Petr Heller dostal z Česka do Cambridge a odtud do Singapuru
  • Jak se firmy v Asii staví k expanzi a jak při ní využívají internet
  • Na co musí myslet firmy, pokud se rozhodují, jestli vybudovat e-shop, nebo zboží nabízet přes Amazon

O epizodě

„Pro evropskou firmu znamená online aktivita otevřít si e-shop nebo Amazon. Pro firmu z Jihovýchodní Asie to znamená automaticky expandovat pomocí internetu,“ vysvětluje Heller rozdíly mezi evropským a asijským pojetím online trhu. Petr se v různých světových trzích opravdu vyzná. S premiérem nedávno absolvoval podnikatelskou delegaci do jihovýchodní Asie.

Zúčastnil se také CzechAcceleratoru, CzechMatche v Singapuru, ale i několika konferencí po celém světě, jako například slavné Unbound London. Na rozjezdu firmy se podílela i agentura pro podporu podnikání CzechInvest. Retailys se také pyšní nejrychleji vybranými téměř devíti milióny korun na Fundliftu.

Partnerem podcastu jste vy. Díky!

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.