44: Ondřej Ilinčev o 20ti letech na volné noze a budování brandu pomocí blogu

44: Ondřej Ilinčev o 20ti letech na volné noze a budování brandu pomocí blogu

Ondřej Ilinčev je specialista na uživatelskou přívětivost (UX), zvyšování efektivity webu (CRO) a psychologii nakupování. Píše odborný UX blog a pomáhá firmám jako Google, Home Credit nebo Alza vymáčknout z webu maximum zisku.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Jaké služby Ondřej využívá
  • Jaké chyby firmy u svých webů nejčastěji dělají
  • Jak si internetové stránky sám otestovat
  • Jak se vzdělávat a (SPOILER ALERT: Jak číst knížku za chůze?)
  • Na závěr bude řeč o tvorbě ceny a jak zdražovat

O epizodě

Specialista na zefektivnění webů a zvyšování jejich ziskovosti Ondřej Ilinčev mluvil s Danem Tržilem o tom, jakou hraje v jeho profesi roli blog a jak si mohou lidé otestovat svůj web doma. Nenechá si ale pro sebe i o to, jak přiměje firmy, aby mu zaplatily celou částku za zakázku dopředu a jak si číst knížky za chůze.

Partnerem podcastu jste vy. Díky!

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.