Jak řídit globální sales z Česka a detaily prodeje Socialbakers s Nikolou Pantovičem

Jak řídit globální sales z Česka a detaily prodeje Socialbakers s Nikolou Pantovičem

Socialbakers má za sebou jeden z největších exitů na startupové scéně v Česku. S Nikem Pantovičem jsme probírali detaily dealu, ale také fungování Socialbakers, řízení globálního sales týmu z Česka, marketing, budování týmu. Také směr a budoucnost Socialbakers.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Detaily o prodeji Socialbakers
  • Co se po exitu ve firmě změnilo
  • Kam Socialbakers směřuje
  • Kdo je jejich zákazník a jak uvažují o ceně
  • Jak v Socialbakers probíhá a jak dlouho trvá sales proces
  • Jakým způsobem vybírají lidi do sales týmu
  • Detaily procesů a inbound a outbound marketingem v Socialbakers
  • Jak nastavit a udržet podnikovou kulturu, když máte pobočky po celém světě

O epizodě

Nikola Pantovič do Socialbakers, tehdy maličkatého startupu, nastoupil hned po škole. Dnes patří Socialbakers s pěti sty zaměstnanci, miliardovým obratem a svým působením v zahraničím mezi TOP české technologické firmy. Právě za úspěchem u globálních klientů a růstem Socialbakers stojí z velké části Nikola. Z account managera se nejprve vypracoval na ředitele salesu, později výkonného víceprezidenta pro růst a expanzi a v roce 2018 do boardu společnosti. Zároveň byl Nik jedním ze tří lidí, kteří jednali o prodeji firmy. Prodej Socialbakers je jedním z největších exitů v Česku.

Řádově za jednotky miliard korun Socialbakers koupila společnost Astute. Jak prodej probíhal, jak probíhalo vyjednávání  a jak dlouho to celé trvalo? V čem je síla spojení Socialbakers a Astute? Také se dozvíte, jak je možné, že Socialbakers koupila menší firma.

V rozhovoru s Nikem se taky dozvíte, jak v Socialbakers dělají sales, jak sales škálují, jak dlouho sales proces trvá a jak si vybírají lidi do sales týmu. Je v pořádku, aby přinášeli do firmy nulu? A jak dlouho? Proč je klíčové, aby se zaměstnanci ztotožnili s vizí firmy a měli drive?

Probírali jsme také přístup Socialbakers k marketingu. To, jak řídí přes 500 zaměstnanců, z nichž je jedna třetina v zahraničí a jak přistupují k nastavení a řízení firemní kultury?

Jaká je představa o budoucnosti Socialbakers a Astute? Spojí se v jeden brand nebo ne? O vizi, o tom, co do Socialbakers přinesl exit firmy a o budoucnosti.

Už jste členem Prémiového účtu a užíváte jeho výhody? Členem se můžete stát tady.

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.