Jak se změnilo nákupní chování v době koronaviru

Jak se změnilo nákupní chování v době koronaviru

V dnešní epizodě uslyšíte Tomáše Bravermana, CEO Heureka a Petra Miklíka z kupi.cz. Dnešní speciální epizode se věnuje tématu změně nákupního chování jak v online tak i offline světě.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Jak krize ovlivnila expanzi obou firem
  • Jak probíha digitalizace offline retailu
  • Jak se změnilo nákupní chování lidí

O epizodě

Heureka má totiž unikátní data ze světa ecommerce a Kupi.cz zase z retailových obchodů a tak máme unikátní pohled co se v době koronaviru v této oblasti změnilo. Uslyšíte, jaké byly nejvyhledávanější produkty a  v čem se lidé změnili.

Mimo nákupní chování lidí si popovídáme i o tom, jak současná krize zasáhla heureka.cz a kupi.cz, jak to ovlivnilo jejich plány na expazi nebo jak vidíte současný trend digitalizace offline světa.

Partnerem podcastu jsou

Pošta bez hranic –zajišťuje zahraniční logistiku e-shopům do celé EU + Ukrajinu i Velkou británii

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.