Jak fungují a vydělávají média (Economia & CzechCrunch)

Jak fungují a vydělávají média (Economia & CzechCrunch)

Jaroslav Souček, šéf produktu v Economia a Michal Ptáček, CEO a founder CzechCrunch se v této epizodě zaměřují na média, kromě detailního pohledu do zákulisí těchto dvou mediálních domů nahlédeme společně i do budoucnosti médií obecně.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • o propojenosti redakce a obchodníků
  • o etice inzerce
  • jakou roli mají hrát v mediálním světě agregátory
  • jak dnes fungují a vydělávají média

O epizodě

Jaroslav Souček, šéf produktu v Economia a Michal Ptáček, CEO a founder CzechCrunch se v této epizodě zaměřují na média, kromě detailního pohledu do zákulisí těchto dvou mediálních domů nahlédeme společně i do budoucnosti médií obecně.

Začneme u otázky, jak média změnil rok 2020. Tento rok byl turbulentní a různé byznysy buď ničil, transformoval nebo akceleroval. V médiích se posílila transformace z printu do digitálu a všechna média se snažila rozšířit svou digitální stopu, a jestli se zvyšoval počet čtenářů nebo tržeb, uslyšíte v podcastu.

Je content stále králem? Říká se, že „content is the king, experience is the castle”. Ale je v dnešní době, kdy je dobrý obsah těžko objevitelný bez propagace a důmyslného marketingu, stále alfou a omegou kvalitních médií? Kromě zodpovězení této otázky si povídáme i o tom, jak vypadá kvalitní propagace. Jak přilákat lidi, na které zaměřujeme svůj obsah. A jak vypadá monetizace dobrého obsahu. Často se jde pouze cestou reklamních banerů a reklamních článku, jsou už ale Češi ochotni platit za kvalitní obsah? A co je tzv. nativní advertising?

V podcastu uslyšíte spoustu zajímavostí o tom, jaká média jsou nyní na vzestupu, jaké jsou třecí plochy v oblasti medií, které vznikly zavedením nových technologií a nebo tipy na atraktivní formáty z českého prostředí. No a kdyby vám toto nestačilo, tak v rozhovoru také uslyšíte:

Partnerem podcastu jste vy. Díky, že posloucháte!

 

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.