43: Martin Komora (Zoot) o marketingové strategii a expanzi do zahraničí

43: Martin Komora (Zoot) o marketingové strategii a expanzi do zahraničí

Martin Komora řídí marketing e-shopu s módou ZOOT.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

O epizodě

Společnost ZOOT vznikla v roce 2012. Od té doby získala zhruba 25 procent českého e-commerce trhu s novou módou. Zoot se chce stát lídrem internetových obchodů s módou ve středoevropském regionu. Kromě České republiky působí i na Slovensku a od listopadu 2015 také v Rumunsku.

Martin mluví o výzvách ZOOTu v roce 2018. V marketingu se soustředí na personalizovanou a zákaznicky orientovanou komunikaci. Poodhalí i jak ještě více seznámit zákazníky se způsobem nákupu módy.

Partnerem podcastu jste vy. Díky!

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.