Rozhovory s top českými manažery

60: Milan Fiala – Nejlepší čas na expanzi je právě teď

60: Milan Fiala – Nejlepší čas na expanzi je právě teď

Milan Fiala se k online marketingu ve firmě eVisions dostal vlastně náhodou, neboť jeho hlavní akademickou specializací jsou mezinárodní vztahy. SEO na něj ovšem zapůsobilo natolik, že si tento obor vskutku oblíbil. V současné době se specializuje převážně na německy mluvící trhy, ve firmě eVisions zastává pozici country manažera.

43: Martin Komora (Zoot) o marketingové strategii a expanzi do zahraničí

43: Martin Komora (Zoot) o marketingové strategii a expanzi do zahraničí

Martin Komora řídí marketing e-shopu s módou ZOOT.

Společnost ZOOT vznikla v roce 2012. Od té doby získala zhruba 25 procent českého e-commerce trhu s novou módou. Zoot se chce stát lídrem internetových obchodů s módou ve středoevropském regionu. Kromě České republiky působí i na Slovensku a od listopadu 2015 také v Rumunsku.