Rozhovory s top českými manažery

80: Matěj Matolín (STRV) – O moderním HR a budování vlastní značky

80: Matěj Matolín (STRV) – O moderním HR a budování vlastní značky

Matěj Matolín je headhunter. Vede oblíbený web Lovec hlav a šéfuje HR oddělení ve firmě STRV. V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání s Danem Tržilem rozebere důležitost správných HR postupů, popíše, jaké jsou trendy při přijímání zaměstnanců, včetně praktických tipů a poradí, jak si zaměstnance udržet.

76: Lukáš Janoušek (Twisto) – O fintech řešení v Česku, investicích a expanzi

76: Lukáš Janoušek (Twisto) – O fintech řešení v Česku, investicích a expanzi

Lukáš Janoušek je v současnosti marketingový ředitel ve fintech start-upu Twisto. Ještě než do firmy přišel, založil virtuálního operátora Gorila mobil, který koupilo O2. Poté stál i u zrodu firmy Epico International, které nyní uspokojuje poptávku po Apple Premium výrobcích. Vydělané peníze ale vložil do Twista, protože věděl, že chce změnit způsob placení na internetu.

70: Luděk Pfeifer (M.C. Triton) – O hodnotách úspěšných leaderů

70: Luděk Pfeifer (M.C. Triton) – O hodnotách úspěšných leaderů

“Manažer není automaticky leader,” vysvětluje v dnešním rozhovoru Na vlně podnikání Luděk Pfeifer z firmy M.C. Triton z a dodává, jaké tři klíčové hodnoty vyznává každý úspěšný leader ve firmě. Luděk Pfeifer také popíše, jak by firma měla fungovat. Je v ní totiž nutné, aby se snoubily strategie, kultura a hodnota leaderů.

67: David Vrba – O životě v korporacích a firemní kultuře

67: David Vrba – O životě v korporacích a firemní kultuře

David Vrba toho ví o korporátech snad nejvíce ze všech hostů, co kdy v podcastu Na vlně podnikání byli. Pracoval v Linetu, Zátiší a více než osm let ve 3M. Zde to dotáhl na pozici Managing Director. Dnešní rozhovor s Danem Tržilem ovšem nebude pouze o Davidovi. Uslyšíte mnoho zajímavých informací o fungování ve velkých firmách i o řízení lidí. „Není nic toxičtějšího ve firmě, než situace my a oni,“ říká Vrba a dodává, že když bojují různá oddělení firmy spolu navzájem, nezbývá energie na boj s konkurencí.

60: Milan Fiala – Nejlepší čas na expanzi je právě teď

60: Milan Fiala – Nejlepší čas na expanzi je právě teď

Milan Fiala se k online marketingu ve firmě eVisions dostal vlastně náhodou, neboť jeho hlavní akademickou specializací jsou mezinárodní vztahy. SEO na něj ovšem zapůsobilo natolik, že si tento obor vskutku oblíbil. V současné době se specializuje převážně na německy mluvící trhy, ve firmě eVisions zastává pozici country manažera.

43: Martin Komora (Zoot) o marketingové strategii a expanzi do zahraničí

43: Martin Komora (Zoot) o marketingové strategii a expanzi do zahraničí

Martin Komora řídí marketing e-shopu s módou ZOOT.

Společnost ZOOT vznikla v roce 2012. Od té doby získala zhruba 25 procent českého e-commerce trhu s novou módou. Zoot se chce stát lídrem internetových obchodů s módou ve středoevropském regionu. Kromě České republiky působí i na Slovensku a od listopadu 2015 také v Rumunsku.