Rozhovory s českými majiteli firem

82: Kateřina Borovanská (Freya) – Jak funguje content marketing

82: Kateřina Borovanská (Freya) – Jak funguje content marketing

V Česku není mnoho větších odborníku na content marketing, než je Kateřina Borovanská. Ta své know-how nabízí v tuzemsku i v Británii, pořádá ceny Fenix Content marketing Awards a o praktické tipy a triky se podělí v dnešním díle podcastu Na vlně podnikání.

79: Martin Mates (Econea) – O podnikání, které má smysl

79: Martin Mates (Econea) – O podnikání, které má smysl

Martin Mates, jeden ze zakladatelů e-shopu Econea, přijal pozvání na rozhovor do podcastu Na vlně podnikání. Obchod se zaměřuje na potřeby do domácnosti pro lidi, kteří myslí na budoucnost naší planety, snaží se žít více ekologicky a hlavně – začali u sebe. Produkty, které na e-shopu Econea totiž najdete, nejsou na jedno použití.

64: Richard Galovič (Favorit) – O záchraně legendární značky

64: Richard Galovič (Favorit) – O záchraně legendární značky

Richard Galovič vám poví, jak se zachraňuje legendární značka kol. Za samotnou značku Favorit zaplatil pět milionů korun a podle jeho slov, to byla dobrá koupě. Za pravdu mu dává rychle rostoucí byznys a expanze. Galovič v rozhovoru popíše, proč se rozhodl dělat kola na zakázku a nevybral si cestu výrobců, která kola nakupují v Číně a s mikromarží je prodávají.

57: Luděk Kantor – Korporát mě naučil makat

57: Luděk Kantor – Korporát mě naučil makat

Luděk Kantor vysvětlí, jak těžké bylo opustit místo v korporátu a s kamarádem založit svoji vlastní společnost iRecruit. Jak může malá firma konkurovat obřím korporacím a jak bylo těžké mít za kolegu svého bývalého šéfa.

53: Maxim Dužek – Podnikání je řešení problémů za peníze

53: Maxim Dužek – Podnikání je řešení problémů za peníze

Freelancer, který se klientům stará o marketing, reklamu na Facebooku, ale i copywriter, spoluvlastník projektu Podnikni to! a důležitá postava komunity Business club – to vše je Maxim Dužek. Jeho první práce byla ve start-upu a brzy začal dalším lidem pomáhat s rozjezdem jejich vlastních projektů.

51: Jan Mašek – Spolupracovat je řemeslo. Musíme se to učit

51: Jan Mašek – Spolupracovat je řemeslo. Musíme se to učit

Jan Mašek pracoval ve společnosti 3M na pozici inovačního lídra. Tam se naučil propojovat a půjčovat si různé funkční modely z jednoho businessu do druhého. Vytvářel mosty mezi 3M, jinými firmami a institucemi, aby společně našli win-win řešení. Je také zakladatelem sítě Red Button.