Rozhovory s českými majiteli firem

89: Tomáš Hülle (ECCE) – Vybudovat si osobní kredit je drahé, i když to lidé nevidí

89: Tomáš Hülle (ECCE) – Vybudovat si osobní kredit je drahé, i když to lidé nevidí

Milovník Číny, cestování a vzdělání. Tomáš Hülle má opravdu mnoho koníčků a jedním z nich bylo i vytvoření European Centre for Career Education (ECCE) a vedení Česko-čínského podnikatelského fóra. Aby toho nebylo málo, Tomáš vystudoval práva a vyzkoušel si i práci novináře. Své začátky a mnoho dalšího popíše v dnešním díle podcastu Na vlně podnikání.

87: Vratislav Zima (Synetech) – O vývoji mobilních aplikací

87: Vratislav Zima (Synetech) – O vývoji mobilních aplikací

Prorazit s mobilní aplikací na trhu není vůbec snadné. Snad nejvíce o tom ví právě host dnešního dílu podcastu Na vlně podnikání Vráťa Zima, který vede firmu Synetech, jež aplikace vyrábí. V rozhovoru s Danem Tržilem probere, kolik vývoj stojí a kolik je za výsledným produktem práce.

86: Dalibor Pulkert (Outboxers) – Jak najít a ověřit smysluplné nápady

86: Dalibor Pulkert (Outboxers) – Jak najít a ověřit smysluplné nápady

Dalibor Pulkert je startovač. Baví ho zjišťovat, jestli má výrobek na trhu své místo a pokud ano, není pro něj problém na klíč vytvořit celou firmu. Ve firme Outboxers, kterou spoluzaložil, využívá znalosti a zkušenosti z firmy Etnetera. A posluchačům nyní poradí, jak si v byznyse mohou vytvořit priority, kterým stojí za to věnovat čas.

82: Kateřina Borovanská (Freya) – Jak funguje content marketing

82: Kateřina Borovanská (Freya) – Jak funguje content marketing

V Česku není mnoho větších odborníku na content marketing, než je Kateřina Borovanská. Ta své know-how nabízí v tuzemsku i v Británii, pořádá ceny Fenix Content marketing Awards a o praktické tipy a triky se podělí v dnešním díle podcastu Na vlně podnikání.

79: Martin Mates (Econea) – O podnikání, které má smysl

79: Martin Mates (Econea) – O podnikání, které má smysl

Martin Mates, jeden ze zakladatelů e-shopu Econea, přijal pozvání na rozhovor do podcastu Na vlně podnikání. Obchod se zaměřuje na potřeby do domácnosti pro lidi, kteří myslí na budoucnost naší planety, snaží se žít více ekologicky a hlavně – začali u sebe. Produkty, které na e-shopu Econea totiž najdete, nejsou na jedno použití.

64: Richard Galovič (Favorit) – O záchraně legendární značky

64: Richard Galovič (Favorit) – O záchraně legendární značky

Richard Galovič vám poví, jak se zachraňuje legendární značka kol. Za samotnou značku Favorit zaplatil pět milionů korun a podle jeho slov, to byla dobrá koupě. Za pravdu mu dává rychle rostoucí byznys a expanze. Galovič v rozhovoru popíše, proč se rozhodl dělat kola na zakázku a nevybral si cestu výrobců, která kola nakupují v Číně a s mikromarží je prodávají.

57: Luděk Kantor – Korporát mě naučil makat

57: Luděk Kantor – Korporát mě naučil makat

Luděk Kantor vysvětlí, jak těžké bylo opustit místo v korporátu a s kamarádem založit svoji vlastní společnost iRecruit. Jak může malá firma konkurovat obřím korporacím a jak bylo těžké mít za kolegu svého bývalého šéfa.