74: Kateřina Kadlecová (USSPA) – O převzetí rodinné firmy, inovacích ve vířivkách a boji s levnými kopiemi

74: Kateřina Kadlecová (USSPA) – O převzetí rodinné firmy, inovacích ve vířivkách a boji s levnými kopiemi

Rodinný podnik USSPA se věnuje výrobě kvalitních vířivek. Mimo to ovšem svádí boj i s nekalou konkurencí. Když před 27 lety odjela současná ředitelka firmy Kateřina Kadlecová do Spojených států, ještě netušila, že si zpět přiveze nápad na firmu, která bude jí i její rodinu živit.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Jak se povedla generační výměna vedení firmy
  • Jak se Kateřina naučila vést firmu s osmdesáti zaměstnanci
  • Jak se vyrovnali se ztrátou příjmů, když přišla krize
  • Jak vítají zdravou konkurenci a bojují s levnými kopiemi

O epizodě

Byznys s vířivkami je zajímavý a až nečekaně tvrdý. Firma musí počítat s tím, že v případě finanční krize je právě domácí spa jednou z prvních věcí, na kterou si lidé raději nechají zajít chuť. Stejně tak, jako všechny úspěšné podniky vyrábějící kvalitní produkty, musí firma řešit laciné čínské kopie. Plagiátoři se totiž ani nesnaží předstírat, že by design od USSPA nekopírovali.

Od začátku firmy USSPA její zakladatel, otec Kateřiny, věděl, že chce dělat firmu s vysokou přidanou hodnotou. Brzy si začal všechny komponenty shánět a vyrábět sám, než aby je dovážel. Nyní jsou pionýry v zavádění nových technologií u vířivek. Ty tak například samy poznají, jak často v nich relaxujete a podle toho upraví filtrační cyklus. Pokud ale na měsíc odjedete, vaše vířivka to pozná a přizpůsobí se tomu.

Partnerem podcastu je eVisions 

Online marketingová agentura, která vám pomůže s expanzí na zahraniční trhy.

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.