Jindřich Lenz (Mutumutu): Budoucnost pojišťovnictví je motivovat ke zdravému životnímu stylu

Jindřich Lenz (Mutumutu): Budoucnost pojišťovnictví je motivovat ke zdravému životnímu stylu

Do dalšího dílu přijal pozvání Jindřich Lenz (Mutumutu). Povídali jsme si o tom, jak budovat startup na poli insurtech, jaká je budoucnost odvětví pojišťovnictví a v čem je jejich přístup inovativní.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Co je Mutumutu a v čem je jejich inovace pojišťovnictví
  • Proč Mutumutu motivuje své klienty ke zdravému životnímu stylu
  • Jak Mutumutu vzniklo a jaké jsou plány do budoucna
  • Jak poznat kvalitní pojištění
  • Proč jdou inovace v oboru pojišťovnictví tak pomalu
  • Jak funguje pojišťovnický byznys
  • Jak získat nadnárodního investora
  • Jak v Mutumutu přemýšlí nad marketingovým rozpočtem

O epizodě

Životní pojištění, byznys pojišťoven, inovace v odvětví. To všechno je tématem dnešního dílu. Obor pojišťovnictví je co se týká inovací 10 let pozadu za bankovnictvím. Firmy nejsou motivované inovovat. Aplikace z oboru bankovnictví jako Twisto, Revolut, používáme takřka každý den. Ale pojištění každý den neřešíme. Právě kvůli tomu, že interakce se zákazníkem v tomto oboru není na denní bázi, nejsou pojišťovny nemotivané inovovat. Práci odvede finanční poradce, zprostředkovatel. Se zákazníkem se sejde víceméně před uzavřením pojištění a pak komunikace utichá.

Mutumutu je startup, který přináší revoluci na poli životního pojišťovnictví. Jak sami říkají, bez pojišťováckých manýrů, srozumitelně, online (rozumějte bez papírových formulářů, fakt). Navíc motivují lidi ke sportu a pohybu. Říkají, kolik by toho měl člověk pro sebe dělat – sport, posílení imunity, vitality, úroveň BMI… abyste snížili riziko nemocí. Za zdravý životní styl pak získáváte slevu na svou pojistku.

S CEO Mutumutu Jindřichem Lenzem se probíráme, jak poznat dobré pojištění a proč pojišťovny dost často neznají svého koncového zákazníka. Řešíme také začátky jejich projektu, proč je zajímalo právě toto zkostnatělé odvětví. Jaký má Mutumutu byznys model a kolik potřebuje mít zákazníků, aby to vycházelo? Zajímavé informace se dovíte i pokud řešíte investment. Mutumutu se podařilo získat nadnárodního investora. Jak funguje taková spolupráce? Mutumutu po dvou letech fungování řeší expanzi do Francie, Polska, Německa, Itálie a Ruska.

Nahlédneme i do marketingu a do toho, jak v Mutumutu nad komunikačními kanály uvažuje. A proč se říká, že v marketingu funguje vždycky jen polovina rozpočtu, jen se nikdy neví, která.

Jindřich Lenz – spoluzakladatel a CEO Mutumutu. Před tím se v Creative Docku zabýval pojistnými inovacemi. Sám o sobě se smíchem říká, že byl pojišťovák – v oboru pojišťovnictví se před Creative Dockem pohyboval deset let.

Zajímavé odkazy a epizody

Mějte Prémiový účet Patreon a poslechněte si bonusové části rozhovorů. Členem se můžete stát zde.

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.