FAIRY TAILORS

Jan Vašík

O reklamě a její tvorbě vám bude dnes vyprávět Jan Vašík z kreativní agentury Fairy Tailors. Honza v rozhovoru vysvětlí nejen to, co jeho firma dělá, poradí vám také, jak o reklamě a značce vůbec přemýšlet a jak jí dále rozvíjet. V podcastu pro vás má Dan Tržil připravenou také důležitou zprávu a tak prosím, užijte si dnešní díl.

„Je blbost se zaměřovat na lajky. To říkáme všem naším klientům,“ říká v rozhovoru Honza s odkazem na to, že jeho firma na začátku podnikání pracovala hlavně na sítích. „Setkali jsme se řadou klientů, kteří nějak získali statisíce fanoušků na sociálních sítích. Když jsme pak přišli k profilu, který měl 200 až 400 tisíc odběratelů, pod každým postem bylo pět lajků…“ Postupně se společnost rozrostla a nyní se jí daří úspěšně vymýšlet i provádět celé reklamní kampaně. Firma o sobě také na webu píše: „Jsme Fairy Tailors. Šijeme příběhy značek, které vzbudí zájem, vyvolají emoce a stanou se nevšedním zážitkem.“

Jejich klienty v minulosti byly například Sazka, Porsche, televize Nova nebo Teekanne. Jan tak vidí do budování značky jako málokdo a vysvětluje, jak lze konkrétně zlepšit jméno vašeho podniku ve světě. Dozvíte se také, proč a jak firma v brandingu využívá archetypů a jak může každý z nás přemýšlet o své osobní značce.

 

V rozhovoru s Honzou Vašíkem se ještě dozvíte:

  • Proč jsou emoce v reklamě klíčové
  • Jak přesně Fairy Tailors dokáží odhadnout náklady na kampaň
  • Co hrozí, pokud kampaň nevytváří ten, kdo ji vymyslel
  • Jak v reklamě fungují archetypy

Poslechněte si rozhovor s Janem Vašíkem o brandových archetypech

Máte zajímavý nápad, komentář nebo připomínku k podcastu Na vlně podnikání? Napište jeho tvůrci na dan@navlnepodnikani.cz

Poslouchejte Na vlně podnikání ve vašem oblíbeném přehrávači