14: Ján Uriga o inovacích v zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti

14: Ján Uriga o inovacích v zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti

Ján Uriga se od roku 2010 venuje konzultačným projektom v oblasti strategického riadenia zmien, inovácií, leadershipu a firemnej kultúry.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

O epizodě

Externe vyučuje na FSEV a vedie MBA modul change managamentu a inovácií pre automotive sektor v spoluprácu s viedenskou technickou univerzitou. Od 2018 je leadrom Experience Centra PwC v Prahe, ktoré je zamerané na inovácie v oblastí zákazníckej či zamestnaneckej skúsenosti.

Partnerem podcastu jste vy. Díky!

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.