Jan Sekerka (Motionlab): Stavíme globální produkt na využití personalizovaných videí

Jan Sekerka (Motionlab): Stavíme globální produkt na využití personalizovaných videí

V další epizodě Na vlně podnikání uslyšíte Jana Sekerku, CEO Motionlab. Motionlab vytváří platformu pro personalizaci videí a od začátku se buduje jako globální projekt; nejde tak tedy o výrobu jednotlivých videí, ale o technologii, která jich zvládne personifikovat statisíce.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • proč v Motionlab nemají investory
  • jak se různí prodejní proces v Evropě a US
  • jaké fuckupy si zažili a co je naučily
  • jak personalizovaná videa ovlivní budoucnost televize
  • proč (ne)evangelizovat trhy

O epizodě

Motionlab vznikl před dvěma lety s cílem vybudovat globální projekt vyvíjející technologii, která umožní personalizovat videa. S jasným cílem museli odmítat klienty, kteří chtěli jednotlivá videa, což u začínající firmy je z hlediska cashflow těžké rozhodnutí. Nicméně s jasnou vizí, která byla orientována na technlogii, nikoliv jednotlivý produkt, se Motionlabu podařilo růst a naplňovat svou počáteční vizi. Svou prací na sebe začali strhávat pozornost, když se jim dařilo vyhrávat startupové soutěže a pokračovali budovat světovou reputaci svým působením v UK, Lisabonu nebo New Yorku.

Jak vypadá zkušenost z akcelátoru v New Yorku? Jak se liší obchodní proces v US a Evropě a proč v Motionlabu cílí na velké klienty a enterprice řešní? Honza popisuje, proč udělali strategické rozhodnutí věnovat se velkým klientům, jak to ovlivnilo adaptaci jejich technologie a sdílí i konkrétní usecase z Česka.

„Evangelizujeme trh o tom, co jsou personalizovaná videa” říká Honza, a vy tak uslyšíte nejen v čem jsou personalizovaná videa unikátní a jak je můžete využít vy sami. Dozvíte se jaká jsou pozitiva i negativa evangelizace trhu. A když jsme u negativ, tak uslyšíte, jaké chyby v Motionlabu udělali a jak se z nich poučili.

V této epizodě neuslyšíte jen zajímavý podnikatelský úspěch Motionlabu, ale proniknete i do zákulisí personalizovaných videí. Zjistíte, jak mohou ovlivnit budoucnost televize, jak se vztahují k video on demand službám jako Netflix, Hulu nebo HBO.

Partnerem podcastu je Fondee.

Chcete zhodnocovat své volné peníze v akciích a dluhopisech? Můžete si vybrat ze 7 modelových portfolií, která sdružují akcie a dluhopisy různého zaměření. Fondee vám zprostředkuje účet u brokera, vyberete si svůj model a všechny příkazy a udržování portfolia zařídíme my. Se promo kódem NVP máte navíc 3 měsíce správu účtu zdarma.

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.