91: Jan Galgonek – Jak pomocí fůzí rozvíjet svůj byznys

91: Jan Galgonek – Jak pomocí fůzí rozvíjet svůj byznys

Jan Galgonek je managing director digitální agentury Adexpres. Jan firmu začal budovat od nuly, časem spolkl několik menších agentur a poté prodal skupině Dentsu Aegis Network. Dnešní rozhovor tak bude o fúzích, budování agentury i o dalších projektech Honzy Galgonka.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Čemu se Jan věnoval v Ernst & Young
  • Jaké další projekty vedle Adexpres stíhá a proč mu dávají smysl
  • Jak vybíral firmu, se kterou svou vlastní společnost spojí
  • Jak zpětně hodnotí první tři roky svého podnikání

O epizodě

Už když Honza svou digitální mediální agenturu zakládal, doufal, že se mu ji jednoho dne podaří spojit s globální skupinou. To se mu po letech opravdu podařilo a on si mohl na chvíli oddechnout. „Po fúzi jsem pociťoval hlavně úlevu. Podnikání s sebou nese útrapy,“ vysvětluje Jan v dnešním díle podcastu Na vlně podnikání. Poté, co se jeho firma spojila se skupinou Dentsu Aegis Network, ovšem neusnul na vavřínech a dál pracoval na rozvoji projektu.

Řeč dnes ovšem nebude pouze o reklamním světě. Dozvíte se, jak se firmě podařilo skloubit kreativitu a média a jak společnost reagovala, když po ní klienti chtěli další a další produkty jako byly aplikace či správa sociálních sítích. Dan Tržil se zeptá také na projekty, kterým se Galgonek věnuje ve volných chvílích.

Partnerem podcastu jsou Driveto 

Nejlepší cesta k novému autu‎.

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.