#jaknasite

Eliška Vyhnánková & Michelle Losekoot

V novém díle Na vlně podnikání můžete slyšet dva velmi zajímavé hosty a to Elišku Vyhnánkovou a Michelle Losekoot. Povídat si budeme o nově vydané knize Jak na sítě, která vyšla před necelými 4 měsíci, ale i o sociálních sítích takových, jak se změnily za posledních 10 let, s čím mají klienti na sociálních sítích největší problémy, jak je uchopit a jak vám může specialista na sociální sítě vůbec pomoci v definici vaší marketingové strategie.

 

Poslechněte si rozhovor s Michelle a Eliškou a nahlédněte do zákulisí knihy Jak na sítě.

Poslouchejte Na vlně podnikání ve vašem oblíbeném přehrávači


V rozhovoru neopomeneme také témata jako knižní marketing, kolik plánování a skrytého úsilí obklopuje publikaci odborné knížky. Kdy je dobré začít s marketingem plánované knihy, nebo se dokonce můžete dozvědět zajímavé informace o sečtělosti Čechů, jak rádi či neradi nakupují knížky a jak moc sečtělým národem jsme.

Pokud si chcete koupit knihu Jak na sítě nebo jiné knihy Jan Melvil Publishing s 30% slevou, využijte slevový kód nvp do 8.3. při objednávce na e-shopu.

 

V rozhovoru s Michelle a Eliškou se dozvíte:

  • jaké úsilí a plánování stojí za vydáním odborné publikace
  • o knížním marketingu
  • o sociálních sítích a jaak se změnily za posledních 10 let
  • jaké nejčastější chyby dělají firmy ve své marketingové strategii na sociálních sítích
  • proč je dobré naučit se říkat klientům ne

 

Eliška Vyhnánková už devět let učí firmy, jak používat sociální sítě. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků a desítky klientů ‒  například ČSOB, Českou spořitelnu, CzechTourism, ČVUT, Člověka v tísni, Johnson & Johnson, Unipetrol, O2 Czech Republic. Založila semestrální vzdělávací projekt Social Media Akademie. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce a je porotkyní marketingových soutěží.

 
Michelle Losekoot se živí marketingem více než deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy copywritingu a obsahového marketingu. Je držitelkou dvou ocenění v soutěži Fénix content marketing. Pomáhala s komunikací značkám jako Prague.eu, PUMA, Česká spořitelna, DHL, Henkel, Česká televize, Unilever nebo Nestlé. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
 
Staňte se součástí nové kapitoly Na vlně podnikání a napište nám váš feedback na dan@navlnepodnikani.cz

Sponzorem dnešního dílu podcastu je Moneta Money bank. 

Protože MONETA Money Bank ví, že se živnostníci při své práci potýkají s řadou oblastí, ve které se úplně nevyznají, chce jim jejich práci usnadnit a pomoci jim. Pořádá proto zdarma řadu školení, které mohou shlédnout online. Do konce února je bez registrace zpřístupněn kurz Základy online marketingu pro OSVČ na www.monetaskoleniprozivnostniky.cz  v záložce online marketing.