86: Dalibor Pulkert (Outboxers) – Jak najít a ověřit smysluplné nápady

86: Dalibor Pulkert (Outboxers) – Jak najít a ověřit smysluplné nápady

Dalibor Pulkert je startovač. Baví ho zjišťovat, jestli má výrobek na trhu své místo a pokud ano, není pro něj problém na klíč vytvořit celou firmu. Ve firmě Outboxers, kterou spoluzaložil, využívá znalosti a zkušenosti z firmy Etnetera. A posluchačům nyní poradí, jak si v byznyse mohou vytvořit priority, kterým stojí za to věnovat čas.

Rozhovor můžete jednoduše poslouchat na vašem telefonu v těchto aplikacíchPoslechněte si v aplikaci

V rozhovoru uslyšíte:

  • Proč je třeba diverzifikovat skupinu, která o něčem rozhoduje
  • Kdy má k tématu co říct i sám zákazník
  • Jak kontrolovat, že nejlepší nápad je opravdu nejlepší
  • Jak ve firmě zavádět agilní vedení a jak je spojené s volností a zodpovědností

O epizodě

Dalibor vnímá inovování jako činnost, kterou dělá většina z nás. Důležité pro něj ovšem je, aby vždy posouvala podnik kupředu. V rozhovoru pro posluchače podcastu Na vlně podnikání s Danem Tržilem rozebere tři kroky, které podnikne ve firmě, která si jej najme.

Nejdříve pomůže firmě setřást myšlenky na jedno místo a vytyčí priority, do kterého z nápadů by měla firma investovat. Poté ověří, zda je na trhu pro nový postup, či výrobek místo a když ano, pustí se do posledního kroku a pomůže s vytvořením nového procesu. Zajímavé je, že jeho proces k vytváření priorit je nastaven tak, aby v něm hlavní slovo neměl pouze šéf a skupinka extrovertů, ale každý, kdo má k nápadu co říct.

Partnerem podcastu jsou

Dalibor je hrdým členem sítě Red Button.

Partnerem epizody je WP-admin.cz – Správce vašeho webu

Sledujte nás na sociálních sítích

Facebook  Instagram  Youtube 

Vybrané rozhovory

Využitím těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.