FAVORIT

Richard Galovič

Richard Galovič vám poví, jak se zachraňuje legendární značka kol. Za samotnou značku Favorit zaplatil pět milionů korun a podle jeho slov, to byla dobrá koupě. Za pravdu mu dává rychle rostoucí byznys a expanze. Galovič v rozhovoru popíše, proč se rozhodl dělat kola na zakázku a nevybral si cestu výrobců, která kola nakupují v Číně a s mikromarží je prodávají.

„Když chcete vybudovat značku vaší osobnosti, trvá to tak pět let. Když chcete vybudovat značku firmy, tak to trvá tak patnáct až dvacet let,“ vysvětluje Galovič, proč se rozhodl koupit Favorit a nezačínal s vlastním podnikem na zelené louce.

Dan Tržil se ho v dnešní epizodě Na vlně podnikání zeptá na expanzi do ciziny, i na to, jak se jeho firma vlastně liší od konkurence. Galovič totiž při budování značky postupoval jako profesionál, našel si velký a nezaplněný trh na kterém prorazil. O tom, jaký je jeho zákazník, chce vědět maximum a nebojí se mu nabídnout kolo i za sto tisíc korun.

 

V rozhovoru s Richardem Galovičem se dozvíte:

  • Jaké jsou pro a proti při tlačení značky zpátky na vrchol
  • Kdo jsou jeho zákazníci, kteří si neváhají připlatit za kvalitní zboží
  • Proč se vlastně rozhodl jít do takto riskantního podniku
  • Jak je na tom s počtem zákazníků, ale i zaměstnanců

Poslechněte si rozhovor s Richardem Galovičem o novém Favoritu

Partnerem epizody je eVisions. Online marketingová agentura, která vám pomůže s expanzí na zahraniční trhy.

Poslouchejte Na vlně podnikání ve vašem oblíbeném přehrávači