Rozhovory s top českými manažery

76: Lukáš Janoušek (Twisto) – O fintech řešení v Česku, investicích a expanzi

76: Lukáš Janoušek (Twisto) – O fintech řešení v Česku, investicích a expanzi

Lukáš Janoušek je v současnosti marketingový ředitel ve fintech start-upu Twisto. Ještě než do firmy přišel, založil virtuálního operátora Gorila mobil, který koupilo O2. Poté stál i u zrodu firmy Epico International, které nyní uspokojuje poptávku po Apple Premium výrobcích. Vydělané peníze ale vložil do Twista, protože věděl, že chce změnit způsob placení na internetu.

70: Luděk Pfeifer (M.C. Triton) – O hodnotách úspěšných leaderů

70: Luděk Pfeifer (M.C. Triton) – O hodnotách úspěšných leaderů

“Manažer není automaticky leader,” vysvětluje v dnešním rozhovoru Na vlně podnikání Luděk Pfeifer z firmy M.C. Triton z a dodává, jaké tři klíčové hodnoty vyznává každý úspěšný leader ve firmě. Luděk Pfeifer také popíše, jak by firma měla fungovat. Je v ní totiž nutné, aby se snoubily strategie, kultura a hodnota leaderů.

69: Leoš Jiřele (Solea) – O principech svobodné firmy ve výrobním družstvu, kde je většina zaměstnanců hendikepovaných

69: Leoš Jiřele (Solea) – O principech svobodné firmy ve výrobním družstvu, kde je většina zaměstnanců hendikepovaných

Leoš Jiřele pracuje již 15 let na plný úvazek ve výrobním družstvu Solea. To se od konkurence liší tím, že sedmdesát procent zaměstnanců je hendikepovaných. O specifikách práce s lidmi s různými potřebami, i o tom, jak stát takovým podnikům pomáhá, bude dnes v podcastu Na vlně podnikání mluvit s Danem Tržilem.

67: David Vrba – O životě v korporacích a firemní kultuře

67: David Vrba – O životě v korporacích a firemní kultuře

David Vrba toho ví o korporátech snad nejvíce ze všech hostů, co kdy v podcastu Na vlně podnikání byli. Pracoval v Linetu, Zátiší a více než osm let ve 3M. Zde to dotáhl na pozici Managing Director. Dnešní rozhovor s Danem Tržilem ovšem nebude pouze o Davidovi. Uslyšíte mnoho zajímavých informací o fungování ve velkých firmách i o řízení lidí. „Není nic toxičtějšího ve firmě, než situace my a oni,“ říká Vrba a dodává, že když bojují různá oddělení firmy spolu navzájem, nezbývá energie na boj s konkurencí.

60: Milan Fiala – Nejlepší čas na expanzi je právě teď

60: Milan Fiala – Nejlepší čas na expanzi je právě teď

Milan Fiala se k online marketingu ve firmě eVisions dostal vlastně náhodou, neboť jeho hlavní akademickou specializací jsou mezinárodní vztahy. SEO na něj ovšem zapůsobilo natolik, že si tento obor vskutku oblíbil. V současné době se specializuje převážně na německy mluvící trhy, ve firmě eVisions zastává pozici country manažera.

27: Jiří Jambor o social sellingu

27: Jiří Jambor o social sellingu

AON Jiří Jambor Jiří Jambor je HR & Social Selling konzultant ve společnosti Aon a zároveň spoluautor vzdělávacího projektu Social Selling po Česku. Dle Jiřího Jambora, profesionála v oblasti Business Developmentu, vám na Cold Call už dneska nikdo neodpoví. Jako...